EN
| NL
Home Concepten Customer Relations Manager

Vacatures

Creëer de ultieme klantbeleving als Customer Relations Manager!

Ben jij een ster in het laten groeien en bloeien van duurzame relaties?
Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!

Wat ga je doen?

Als Customer Relations Manager weet je precies hoe je een duurzame relatie opbouwt met onze bestaande klanten. Jouw commerciële insteek zorgt ervoor dat je meerwaarde creëert voor de klant en altijd op zoek gaat naar mogelijkheden hoe ze zich verder kunnen ontwikkelen met de oplossingen die Florisoft biedt.

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden

 

  • Het onderhouden en uitbouwen van klantrelaties, zodat klanten tevreden blijven en loyaal aan Florisoft.
  • Leidinggeven aan de Customer Relations afdeling en zorgen voor een goede samenwerking binnen het team.
  • Actief inspelen op klantbehoeften en marktkansen signaleren om commerciële successen te behalen.
  • Nauwe samenwerking met onze support- en consultancyafdelingen om een naadloze klantbeleving te waarborgen.

Begeleiding en ondersteuning

Bij ons word je niet in het diepe gegooid! Het is zowel voor jou áls voor ons een nieuwe uitdaging en we zullen er samen voor zorgen dat je eerst de nodige kennis over het bedrijf, onze software en de klanten op doet.
Met jou in de buurt voelen klanten zich gehoord en gewaardeerd!

Wie we zijn en wat we doen

Florisoft is een toonaangevend softwarebedrijf gespecialiseerd in het ontwikkelen van innovatieve oplossingen voor de sierteeltsector. Het optimaliseren van de bedrijfsprocessen van onze klanten én hen te helpen bij het versterken van hun concurrentiepositie is onze missie. Dit doen we door te luisteren naar onze klanten en ze te betrekken bij de ontwikkelingen. Samen streven we naar het beste resultaat wat de sleutel is voor ons gezamenlijk succes.

Welke rol jij daarin speelt

Een hele belangrijke! Customer Relations is een nieuwe afdeling binnen Florisoft en aan jou de eer om deze op te zetten en te gaan leiden. Ons klantenbestand groeit hard én snel, maar ondanks dat wij erg dankbaar zijn voor alle nieuwe klanten, vinden wij onze bestaande net zo belangrijk. Daarom vonden wij het de hoogste tijd dat óók zij de aandacht krijgen die ze verdienen. Samen met jouw team ga je het verschil maken! Door de nauwe samenwerking met onze support- en consultancyafdeling weten jullie precies wat er bij de klant gebeurt en waar actie op ondernomen moet worden. Heeft de klant extra ondersteuning nodig, is er een lastige situatie of staat hij juist te trappelen om meer uit ons pakket te halen? Jullie zorgen ervoor dat hij zich gehoord en gewaardeerd voelt!

Ontdek onze voordelen!

Samen sterk & succesvol
Een hecht, gezellig team dat jouw ideeën waardeert en aanmoedigt om het beste uit jezelf te halen. Samen bedenken we de beste oplossingen met én voor de klant!

Ontplooiing & groei
Je krijgt de ruimte en het vertrouwen om deze nieuwe afdeling naar eigen inzicht vorm te geven waarbij we elkaar helpen en samen groeien. We zullen ervoor zorgen dat zowel jou persoonlijke als je professionele ontwikkeling wordt gehoord en ondersteund.

Informele werkomgeving
Wij bieden een fulltime avontuur van 40 uur met als 'thuisbasis’ ons kantoor in Rijnsburg. Vanuit jouw rol zal jij jouw werkplek regelmatig verwisselen voor een bezoek aan de klant, maar bij terugkomst zorgt de informele werksfeer ervoor dat er naast het harde werk ook zeker ruimte is voor een gezellig praatje.

Kennis, techniek & innovatie
Innovatie betekent veel voor ons. We kijken vooruit, naar de toekomst en het liefst altijd één stap vooruit. Dit doen we uiteraard met elkaar. We werken met de nieuwste technieken, tools en technologieën.

Zekerheid & stabiliteit

Om ervoor te zorgen dat je óók buiten werk om plezier hebt, ontvang je elke maand een salaris waar je blij van wordt en zorgen we voor een goed geregeld pensioen. Daarnaast is het belangrijk dat je zorgeloos aan de slag kunt. Hiervoor ontvang je een auto, telefoon en laptop van de zaak.

Wat het nóg leuker maakt!


💃🏻Regelmatig superleuke bedrijfsuitjes
Borrels, feestjes, teamuitjes en barbecues. Er is altijd iets leuks in het vooruitzicht!

🍏
Blijf gezond & gehydrateerd
Er is iedere dag vers fruit aanwezig en een gevulde koelkast met gekoelde dranken.

🏋🏼‍♀️Sportfaciliteiten
Blijf fit in onze eigen gym!

🎮Gameroom
Even gamen in de pauze? In onze gameroom vind je een Xbox, Playstation, Nintendo Switch, arcadekast en een dartbord.

🥐Dagelijks variërende bedrijfslunch
Salades, soep, luxebroodjes en vergeet de onmisbare snack dag niet! Elke dag weer iets nieuws om van te genieten.

Jouw profiel

  • HBO werk- en denkniveau
  • Achtergrond in Informatica of IT is mooi meegenomen
  • Ervaring met B2B klantenservice
  • Ervaring in de sierteelt is een pluspunt
  • Een geboren leider met commerciële insteek
  • Klantgericht met sterke communicatieve vaardigheden
  • Je ziet kansen en lost problemen op voordat anderen ze opmerken
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (Duits is een pre)

Solliciteren

Klaar om de harten van onze klanten te veroveren? Dan komen wij graag met jou in contact! Solliciteren kan via onderstaande button.

Twijfels of vragen?

Heb je het gevoel dat het profiel niet op alle vlakken aansluit, maar de rol of ons bedrijf spreekt je wel erg aan? Geen probleem. We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden, dus neem gerust contact met ons op.

Ook voor overige vragen staan wij je graag te woord.

We zijn te bereiken via +31 71 408 0610 of stuur een e-mail naar HR@florisoft.nl t.a.v. mw. L. van der Vijver of mw. E. van der Woude.

Wellicht ook interessant?

Florisoft - Interview met onze Web Development Manager

Interview met Marcel - Passie voor Florisoft en de branche

29-01-25
Interview met Rianne - Medewerkster Sales Support

Interview met Rianne - van Receptie naar Sales support

20-01-25
Het verhaal van onze Software Support Specialist - René

Het verhaal van onze Software support specialist - René

04-12-24