Onze nieuwe AI-assistent Kai helpt u sneller dan ooit
Heeft u een complexe Florisoft vraag, waar u het liefst zo snel mogelijk antwoord op wilt? Dan is onze nieuwe AI-tool dé oplossing voor u! U stelt uw vraag en binnen enkele minuten ontvangt u een uitgebreid antwoord, ook buiten werktijd!
Bij Florisoft zijn we continu op zoek naar manieren om onze gebruikers nóg beter en sneller te kunnen ondersteunen. Daarom zijn we extra enthousiast over de ontwikkeling van onze nieuwe AI-assistent, Kai. De AI-assistent is specifiek ontwikkeld voor het beantwoorden van inhoudelijke Florisoft vragen, zodat u snel een antwoord heeft en direct door kan met uw werkzaamheden.
AI of Support?
Ondanks de vele voordelen zien wij ‘Kai’ niet als vervanging voor onze supportafdeling, maar juist als extra ondersteuning. AI kan veel taken versnellen en ondersteunen, maar bij complexe situaties én het bieden van persoonlijk advies blijft de expertise van onze support specialisten onmisbaar. Bovendien vinden wij het persoonlijke contact met onze gebruikers belangrijk, zodat we samen kunnen blijven bouwen aan een duurzame relatie.
Hoe werkt het?
Qua werkwijze verandert er voor u als gebruiker weinig. U kunt uw vraag digitaal versturen naar onze helpdesk via support@florisoft.nl of via het nieuwe ticketportaal. Uw vraag wordt opgepakt en gescreend door onze AI-assistent, waarna er drie mogelijke uitkomsten zijn:
- Direct antwoord
Uw vraag wordt binnen tien minuten via de e-mail automatisch beantwoord door de AI-assistent. - Binnen twee uur antwoord
Uw vraag moet gecontroleerd worden door een support medewerker vanwege mogelijk gevoelige informatie*. Wanneer de medewerker uw vraag heeft geaccordeerd, ontvangt u alsnog automatisch antwoord van onze AI-assistent. Tijdens kantoortijden zal dit binnen twee uur zijn. - Opvolging via supportafdeling
De AI-assistent kan geen antwoord op uw vraag geven*. Uw vraag wordt doorgestuurd naar onze supportafdeling en op de gebruikelijke manier in behandeling genomen.
*De AI-assistent kan alleen antwoord geven wanneer er een duidelijke, inhoudelijke Florisoft-vraag wordt gesteld. Wanneer u geen ‘vraag’ stelt, uw vraag of het antwoord gevoelige informatie bevat, u verbetersuggesties wilt ontvangen, vraagt om een echt mens/medewerker te spreken of iets vraagt wat alleen Florisoft zelf kan uitvoeren, ontvangt u geen antwoord en wordt uw vraag doorgestuurd naar onze supportafdeling.
Credits
De AI-assistent is een aanvullende helpdeskservice binnen Florisoft, waarmee u sneller en uitgebreider antwoord kunt krijgen op uw vragen. Het verkrijgen van deze snellere antwoorden gebeurt op basis van credits. Het stellen van een vraag kost gemiddeld vijf credits.
Iedere Florisoft-gebruiker ontvangt maandelijks een vast aantal servicecredits. Deze zijn één maand geldig en vervallen na deze maand automatisch. Wanneer uw credits op zijn, wordt uw vraag op de gebruikelijke manier behandeld door onze supportafdeling.
Indicatie van uw maandelijkse servicecredits
Het aantal credits dat u maandelijks ontvangt, hangt af van de waarde van uw Florisoft-licentie. De waarde van uw Florisoft-licentie is gelijk aan de som van alle door u aangeschafte Florisoft .Net-modules. Indien u gebruik maakt van onze SaaS-oplossing, hebben wij u licentiewaarde berekend door uw maandelijkse kosten te vermenigvuldigen met 29.
Aanschafte licenties
- Licenties tot €40.000 → 5 t/m 10 credits
- Licenties tussen €40.000 en €100.000 → 11 t/m 25 credits
- Licenties boven €100.000 → 26 of meer credits
SaaS-oplossing
- Licenties tot € 1.375 → 5 t/m 10 credits
- Licenties tussen € 1.375 en € 3.450 → 11 t/m 25 credits
- Licenties boven € 3.450 → 26 of meer credits
Extra credits kopen
Wilt u de AI-assistent vaker gebruiken dan uw maandelijkse servicecredits toelaten? Dan is het mogelijk om extra credits aan te schaffen. Deze blijven, in tegenstelling tot uw maandelijkse servicecredits, onbeperkt geldig.
Meer informatie over het AI-creditsysteem en uw servicecredits vindt u hier.
Livegang
AI-assistent
De AI-assistent is vanaf woensdag 5 november beschikbaar. Vanaf deze datum ontvangt u maandelijks uw servicecredits en zullen uw digitale vragen (indien mogelijk) worden beantwoord door onze AI-assistent Kai.
Meer informatie?
Heeft u nog vragen rondom deze ontwikkeling? Neem gerust contact op via support@florisoft.nl, +31 (0) 71 408 0610 of via onderstaande contact button.
Wellicht ook interessant?