Met de nieuwe FloriShop addon Pop-up, Chat & Notification Centre heb je een belangrijke tool om snel en direct te communiceren met klanten. De verkoper kan op een laagdrempelige manier in contact komen met de klant. De mogelijkheid om te chatten biedt hierbij een meerwaarde op het gebied van klantenservice én klanttevredenheid!

De keuze om de chat functie te integreren in de webshop is bewust: klant, product en verkoper dicht bij elkaar. Op deze manier ontstaat een unieke situatie waarbij de drempel tot kopen fors verlaagd wordt.

Met deze addon kun je tevens een notificatie invoeren in FloriShop en deze terugkoppelen naar (een groep) klanten. Er zijn meerdere standaard notificaties beschikbaar met elk andere perioden. Het enige dat je hoeft te doen, is de klant aan de notificatie koppelen, bijvoorbeeld voor meldingen betreffende feestdagen of herinneringen om contact op te nemen. De notificaties kun je per debiteurgroep vastleggen.

De functionaliteit bied je de mogelijkheid om notificatieberichten aan te maken, vertalingen aan een notificatiebericht te koppelen en debiteuren en/ of debiteurgroepen aan een notificatiebericht te koppelen.

Voor een Notificatiebericht kun je de volgende gegevens vastleggen:

• De omschrijving van het bericht
• Het aantal keer dat het bericht getoond gaat worden
• De geldigheidsperiode van het bericht

Rechts boven vind je bovendien een icoon Notification Centre waar de gebruiker meldingen kan teruglezen. Handig!

Interesse? Vraag ons naar de mogelijkheden voor jouw systeem, we helpen je graag verder.