Zoals jullie weten zijn we eind vorig jaar gestart met een klanttevredenheidsonderzoek. Dit is voor ons een belangrijk onderzoek om in kaart te krijgen waar we verbeteringen in onze organisatie kunnen aanbrengen.

We hebben van het onderzoeksbureau de resultaten gepresenteerd gekregen en we gaan met de feedback aan de slag. Via dit blog op de website en via social media zullen we jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden.

Het klantonderzoek is opgezet met als doel een brede nulmeting te doen en inzicht te krijgen in de tevredenheid van onze klanten over alle facetten binnen Florisoft. Hoe beoordelen jullie onze dienstverlening en medewerkers? Welke behoeftes zijn er? Waar zijn verbeteringen mogelijk en waar liggen kansen?

De onderzoeksresultaten geven inzicht in de algehele klanttevredenheid, in de ervaringen die jullie hebben met de verschillende diensten van Florisoft en hoe jullie deze beoordelen. Ook zijn de behoeftes geïnventariseerd. Het onderzoek geeft tevens gedeeltelijk inzicht in ons imago. Hoe zien jullie Florisoft? Welke waarden vinden jullie belangrijk en welke waarden kennen jullie ons toe?

Naast het inzicht in de klantervaringen, klanttevredenheid en imago geven de resultaten ook verbeterpunten voor Florisoft en per afdeling en daarmee handvatten om de klanttevredenheid verder te verhogen.

Wist je dat: we hebben jullie gevraagd hoe jullie bij Florisoft terecht zijn gekomen. Uit het onderzoek is naar voren gekomen dat 60% via mond-tot-mond reclame uit jullie netwerk en jullie eigen medewerkers bij Florisoft uit kwam. Daar zijn we trots op!

In dit blog houden we jullie op de hoogte van de stappen die we zetten naar aanleiding van jullie feedback en de resultaten uit het onderzoek. Leuk als je ons volgt op Instagram en Facebook. Ook daar houden we jullie op de hoogte.